piątek, 9 marca 2012

NEW ITEM !

Witam was pandy !:cool: 
Jak tam u was ? U mnie źle jestem chory :( ale choroba ma jeden plus nie idzie się do szkoły :cool:.
Oki przejdę do panfu na panfu działa, nasza maszyna NEW ITEM jesteście ciekawi co dziś nam daje do chatki  ?  Daje nam  śliczną zieloną farbę  :).
 
Wczoraj miałem napisać że mój kolega oddał mi pandę o nicki Dorian1 będę od teraz na nim nim grał na panfu ale raz do czasu wejdę na fioseb/a i Igor1998 :).
Byliście już podlać roślinkę ? Bo ja już byłem :cool:.
A no tak ! 
Na blogu naszych reporterów panfu czyli  Elli i Maxa pojawiła już się nowa notatka .
Na Eksperta tygodnia a nagrodą jest tło do karty gracza kosmiczne z naszym robek czy jakoś mu tak  :???:.
I jeszcze czapka ucznia o to one.

W którą grę grałem wczoraj wieczorem? 
A to podpowiedź którą dał Max .
Ja już wiem jakie ale nie będę wam podpowiadał  :).
No to na dziś koniec  :( .
Pisał wasz
-Igor-
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz