czwartek, 8 marca 2012

Rośnij rośnij !

Siemka pandy:)!
Jak wam mija dzionek ?. Bo mi zupełnie fajnie byłem już na panfu itp :cool:.
Najpierw wybrałem się  do Dżungli.
Zobaczyć jaka już jest duża  nasza roślinka, ale już jest ogromna, chyba nawet większa niż ja :roll:.
Nawet zrobiłem zdjęcie żeby wam pokazać o to nasza pandzia roślinka :).
Panfu-polska.blogspot.com
Może u was jest już większa ale ja dziś zacząłem ją podlewać. :oops: 
Ale mam nadzieje że szybko urośnie:roll:.
Dziś nic innego się nie dzieję na panfu ale podobno jutro ma działać nasza maszyna NEW ITEM jak co tydzień daje nam super prezent do chatki na zawszę.
No to do jutra i trzymajcie pandzie łapki na pulsie!;) 

 
PS :  Życzę każdej dziewczynie jak najlepiej i żeby dbały o  swoich chłopaków i żeby się im powodziło w życiu .:) -Z OKAZJI DNIA KOBIETY- ;).

1 komentarz:

  1. tu masz lik do nagłówka http://iv.pl/images/50576744268470528574.png
    :)

    OdpowiedzUsuń